piątek, 29 października 2010

Sunflower.

Uwielbiam perfumy Elizabeth Arden - Sunflower.
Zawsze przypominają mi wakacje, i perfumy mojej mamy, których używała jak miałam 5 lat :D
Mmm...

W szkole głęboka rozkmina, na połowie przedmiotów.
Oczywiście z każdego nas cisną.

"W słońcu, wszystko wygląda lepiej."
I to jest prawda. Gdy budzimy się rano i widzimy za oknem słońce, jesteśmy bardziej kreatywni, weselsi i mnie ospali. Hehe każdy jest optymistą. Więc uściślając :
Każdy słoneczny dzień - to dobry dzień :)

Jutro już piątek, a potem halloween! :D
Mam zajawkę na strój miss agent :D
Futro, cygaro, pistolet, kajdanki, czerwona szminka, czarna sukienka.. itd.

Jutro historia, matematyka.
Dobranoc :*
                                                 Love, Cinderella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz