niedziela, 10 października 2010

Ogieer .

Dawno mi tego brakowało :)
Spędziłam 3 najweselsze dni w tym roku :D
Mościce są źle oznakowane, i jeśli ktoś tylko jeździł tam autobusem - zgubi się.
Haha pogodziłam się z moja kochaną D :* której życzę powodzenia, na egzaminie! Trzymam kciuki!
Pogadałam, wygadałam się z K - nie mogę uwierzyć ile mamy wspólnego.
I prawie cały czas byłam z V - co źle wpłynęło na moja inteligencję :)
Haha <3

Pozytywny weekend, a jutro szkoła...
Damn it!
Choć na razie na wagary znowu nie zamierzam iść - wszystkim spragnionym wolności polecam!

Poznałam niżej wspomnianych koszykarzy i stwierdzam że nie da się ich nie lubić :))
Przy okazji opiszę ich typy :)

Weszła już przed wakacjami moda na skutery, motory...
Choć są fajne i jeśli bym miała kupić wybrałabym Vespa, wolę moje ulubione autko Mini Cooper.

Skuter Vespa.
Mini Cooper













O niczym innym nie marze tak jak o posiadaniu tego samochodu, i prawa jazdy...

Uciekam przeczytać streszczenie lekturyy...
                                                                      ______
*Ogierr - skuter Koszykarza. Haha
                                  
                                                 Love, Cinderella :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz