czwartek, 7 października 2010

Sun!

Dzisiaj było ognisko klasowe.
Oczywiście było drętwo, i rozbrajały mnie dwie blondynki haha.
Na szczęście od samego rana świeciło słońce, więc z godzinkę się opalałam :))
Uwielbiam słońce, mogła bym leżeć i się opalać godzinami ;D
Niestety mam jasną karnację, szybko się spalam, wolno opalam i szybko mi schodzi opalenizna :(


Pozytywnie działanie słońca:
  • stymulacja witaminy D3
  • świetny nastrój
  • opalone ciałko - sexi ciałko
  • pomaga przy problemach skórnych np. trądziku
  • (moje ulubione) ENDORFINY ;D

Negatywne działanie słońca:
  • Przebarwienia skóry (najtrwalsza pamiątka jaka przywiozłam z Turcji)
  • szybszy proces starzenia się skóry
  • piegi
  • wysusza skórę
Na większe słońce pozostaje nam czekać do wakacji hehe :)



Jeśli Wasz facet nie odbiera, nie stawiajcie na nogi połowy jego znajomych. Dajcie mu odpocząć. Nie umiecie? Nauczcie się. (Rozkmina na przykładzie mojej siostry)

Jutro o godzinie 12.45 dla mnie rozpoczna się weekend!

                                            Love, Cinderella

                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz