czwartek, 14 października 2010

Autumn

Przyszła do nas prawdziwa ( nie koniecznie złota) jesień.
Czy tego chcieliśmy czy nie hehe
Wszystkie letnie ciuszki wrzucamy na dno szaf, i idziemy kupować grube wełniane sweterki :)
Mrr...
Właśnie obejrzałam kolekcje Get Warm którą jest w H&M
Pełno tam takich sweterków, ale też Cameniu upatrzyłam sobie idealny wielki szary sweterek :D

Teraz jadę do Krakowa, by naczynko wiec obejrzał moje nogi.
Ponieważ dużą możliwością jest że w genach po mojej mamusi,
odzie dziczyłam także żylaki :(
Boję się trochę, ale wiem że im wcześniej tym lepiej.

W sobotę znowu podbiję Kraków.
Jutro mam tylko jedną godzinę rano, potem 2 godziny korków i jadę do kosmetyczki - wreszcie!

Katarzyna odwiedza mnie prawie codziennie.
Wczoraj robiłyśmy zdjęcia - uwielbiam tą kobietę :D

Szkoła jak męczyła, tak męczy - żyję od weekendu do weekendu :(


http://www.youtube.com/watch?v=NVk4vENObiI&ob=av2e

I don't know where we going, I don't know who we are.

                                                               Heart beat. <3
Love, Cinderella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz