niedziela, 26 września 2010

Teenage Dream

Piosenka, która zawsze poprawia mi humor hehe :)

Weekend miną bez żadnych ekscytacji,  ale na chwile pojechałam do galerii.
Zwariowałam na punkcie granatu :D I już upatrzyłam sobie kilka następnych rzeczy, więc czekam na przypływ gotówki.

Za 2 tygodnie urodziny Pierzatego :D haha . Będzie się działo :))

Poniedziałek zapowiada się męczący ;/. Jeszcze nie czuje się na siłach żeby wrócić do szkoły! ;(
Niestety każd ma swoje obowiązki. 



Zakupy:


Torba - adidas, top - house, leginsy - C&A

Chemia, matematyka, niemiecki! ;/
                                                   
Mimo wszytskiego, mam nadzieje na pozytywny tydzień.
Hehe chcialabym żeby ten optymizm udzielił się wszytskim :))
Dobranoc :*
         Love, Cinderella                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz