sobota, 18 września 2010

Sobota.

Piątek okazał się nie taki zły jak się spodziewałam :) Ale jednak na zły humor najlepsza jest samotność.

Zamówiłam pizze, olałam diety. Pożyczyłam winko do tej kolacji hehe. Cały dzień sprzątałam i szukałam butów na necie. Gdy znalazłam, z rozczarowaniem stwierdziłam że są męskie. Haha -.-

Cały czas myślę o ciepłej Turcji i czasie spędzonym tam. W 50% to przez deszcz i zimno mam taki zły humor.

Muzyka i znowu żyje ^^ Przyznaje, że ostatnio się trochę zawiodłam na kolesiach. Więc kolejne 2 typy dzisiaj :)

  1. "Podrywacz". 
Powala nieśmiałą urodą, zalotnym uśmiechem, pewnością siebie i opowieściami o swojej zajebistości.
Jest mocny gębie i  peszy się przy bliższym kontakcie. Gdy nacieszy się gorącymi smsami, znudzi się Tobą. Znajdzie inną. Albo zrobi identycznie, albo to przejdzie w coś po ważniejszego :) - Jego strata!

     2.  Big Boy.

Totalnie męski, rozbudowany i szczery bo wie że i tak będzie miał grono koleżanek. Pragnie zbliżenia (niekoniecznie seksu). Jeśli go nie dostanie ucieka,  jeśli dostanie i zostanie, musisz mieć dużo cierpliwości bo koleżanki też zostaną :)


Życzę milego wieczoru :D
                                          Love, Cinderella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz